Llibres de text i socialització

Des de l'AMPA s'organitza la comanda dels llibres de text que necessiten els alumnes durant l'any,  així com la socialització.

LLIBRES DE TEXT

Els pares que vulguin comprar els llibres a través de l'AMPA, primerament s'han de fer socis de l'AMPA, i després per tal d'organitzar-ho el millor possible, s'ha d'emplenar la butlleta de sol.licitut (es pot descarregar-la al final de la pàgina) i fer l'abonament de 40 € com a paga i senyal.

Els llibres s'han de passar a recollir el

Aquest curs 2015-16 continuem amb l'agenda  personalitzada pel cole,

tots hauràn de comprar-la a l'Ampa, encara que no sigui soci. Podeu contactar amb nosaltres o amb la Maite (secretaria del'escola).

SOCIALITZACIÓ

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE

1. Àmbit pedagògic

Fomentar valors com la solidaritat, la cooperació, la igualtat, la capacitat de compartir, el respecte i la responsabilitat vers el material comú.

Cada any els alumnes rebran els llibres dels companys del curs anterior. Això els ha d’ensenyar a comprendre la importància de pensar en el company que utilitzarà el material l’any següent, i a conservar-lo tal i com els agradaria trobar-lo ells.

2. Àmbit mediambiental

Potenciar el respecte envers el medi ambient, el reciclatge i la reducció del consum. Cal que els alumnes comprenguin que la no reutilització del material és un malbaratament de recursos.

3. Àmbit econòmic

Reduïr de forma important de la despesa econòmica de les famílies.

Per poder gaudir d'aquest projecte, s'ha de pagar una quota anual de 15€, la qual es comença a pagar desde el curs de P-5.

La participació de la socialització no es obligatoria, peró si algú vol entrar mes endavant o pot fer pagant les quotes que no sabien pagat anteriorment. Per exemple: Una familia que el seu fill/a comença P-5 no vol participar però quan arriba al curs de 4rt si que l'interessa, llavors aquesta familia haurà de pagar les quotes de P-5, 1er, 2on, 3er i 4rt.

Per tal de portar un control, cada nen socialitzat haurà de pagar i cumplimentar el full anualment. El podeu descarregar en aquesta pàgina.

Per qualsevol dubte os podeu ficar en contate amb l'AMPA.

FULL SOCIALITZACIÓ 2015-16
08.SOCIALITZACIÓ.pdf