Una escola es fa entre tots

L'AMPA (Associació de Mares i Pares d'Alumnes) és una associació formada per mares, pares i representants legals dels alumnes del centre i que vetlla i col·labora en el bon funcionament de l'escola.

Com més famílies formem part de l'AMPA, més actuacions podrem portar a terme per ajudar a mantenir el nivell de qualitat que té la nostra escola i col·laborar en la vida del centre.

Hi ha diverses formes de col·laborar amb l'AMPA. En funció dels vostres interessos i de la vostra disponibilitat podeu optar per:

1. Fer-vos socis de l'AMPA.
  2. Assistir a les assemblees de l'associació (habitualment una per curs).
  3. Assistir a les reunions de la junta i de les comissions (una per mes).
  4. Formar part d'alguna de les comissions de treball.

Com s'estructura l'AMPA

L'AMPA s'estructura en una Junta i unes Comissions de treball

La junta

La Junta l'entenem com un grup obert i representatiu dels socis. Per tal de ser més efectiu en el treball, s'organitza en una sèrie de comissions, que informen regularment dels seus treballs.

Els càrrecs electes de la Junta són els següents (escollits en l'assamblea de l'AMPA del 16 d'octubre de 2018

Presidenta: Patricia  Abad

Secretaria: Eva Andreo

Tresorera:  Montse Pérez

Vocals:       Anna

Yolanda Andreo

Representants al Consell Escolar:   Cristina Alonso

Els Estatuts de l'AMPA

Els estatuts són "les regles del joc" de la nostra associació. Expliquen els nostres objectius i com funcionem.
Els podeu consultar i descarregar-los.