NOTICIES

Divendres 18 de setembre hem enviat la circular de les extraescolars, esperem que arribi a tots i si no pel correu també os lo hem enviat. I si de cap manera el teniu el podeu descarregar aquí en la pàgina de les activitats extraescolars. Important que ens la torneu abans del divendres 25.

Comencem un nou curs, esperem que les vacances hagin anat bé, i tornem a la rutina i com sempre la pagina funcionarà com sempre, intentarem està actualitzats al màxim. Properamen informarem sobre les activitats extraescolars, les quals s'iniciaran la primera setmana d'octubre.

Comentarios: 1

Dolors Preixens (domingo, 08 septiembre 2013 22:01)

M'ha agradat molt el vostre web .
    Penso que està molt ben estructurat , és senzill i entenedor per a les famílies i poden trobar allò que necessiten o necessitaran en breu al llarg del curs .
    Crec que és un bon complement del blog de l'escola .
    Felicitats tant pel web com per la vostra tasca com a Junta de l'AMPA.