VESTUARI

Com som una escola petita, el vestuari l'agafem conjuntament amb les ZERs de l'Horta de Lleida, aixó comporta que tan sols podem realitzar una comanda anual. Es important que a final del curs es s'apiga què és el que fa falta al vostre fill/a per tal d'equipar-los durant el llarg de l'any següent.

El pagamament del vestuari demanat s'ha de fer conjuntament amb l'entrega de full de comanda, que normalment es a finals del curs, per poder-ho tindre a principis de setembre.

Aquest any 2015-2016, continunem amb el mateix proveedor. Hem descartat la columna de no ampa per tal d'oferir i afavorir als socis de l'ampa.

Aquí os deixem una relació dels preus de l'any 2015-16, i al final de la pàgina el full de la comanda per si la necessiteu.

ROBA PREU AMPA
XANDALL COMPLET      28